Пропускане към основното съдържание

Сбогом Apple

 Здравей, Дневник...

Две години ползвах телефоните с отхапана ябълка.... ползвах ги без да имам мак или друго с отхапана ябълка в пещерата си. И познай какво, да не става. Да си с ябълка трябва да си в цялата система на ябълките...А аз съм се закачил толкова навътре с Google и услугите който предлага срещу моята информация като потребител. Ми няма как да се отвържа скоро и какво Махнах Ябълката и за нейната стойност получих хубав и мощен среден клас Андроид с 4 години поддръжка на софтуерни актуализации и сигурност. Да, не е ябълка но и преди още когато андроида беше с много малък дял от пазара от Симбиян преминах на него. Беше отдавна, но още съм фен на UNIX базиран софтуер, да фен съм и на Ябълките като такъв, но GNU/Linux е много гъвкава система и добре написана за хардуера може да изтиска възможностите му до краен предел. Да Ябълката е на подобен принцип, но има едно но... там не можеш да пипаш... Да бутнеш ново ядро с цял нов изглед и да пренапишеш някой неща така че да имаш телефон и без Google.. без Ябълков софтуер... нещо напълно различно и може би твое или на някой разработчик фен на технологиите с което твоя хардуер(компютър, телефон) да работи и след като вече е отписан от големите софтуерни компании. 

Да имам една моторола от 2017 година и още работи безотказно... направо съм впечатлен от издържливостта на този телефон. IP68 е и както се досещаш бил е под вода, в пясък, в сняг, но и никога не е посещавал сервиз. Е сега както се досещаш и е хакнат от мен и е пипнат малко софтуерно! Това ще сполети и нови андроид телефон, но не скоро. 

Толкова за сега, Дневник! Живота е да се учим постоянно и от грешките си да трупаме опит и да не допускаме някой неща да ни пречат. Да рискуваме смело и да се изправяме с високо вдигната глава пред несгодите и да ги преминаваме. Един живот живеем и трябва да се възползваме от него докрай!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023