Пропускане към основното съдържание

Новото BMW CE-04

Ко Стааа Дневник! Я остарях а ти??? 

Гледай са значи

 Може би е хубаво може би не, но бях един от първите докоснал това чудо което ще бъде изложено скоро на мото-изложението.

Да чудо е, защото това че принадлежи на скутерите както превозно средство. Защото е напълно електрическо и неговите 42 конски сили са от ~0 километра в час! Чувството е уникално! 

Както повечето мотори и това нещо се ускорява с шут в гъза 2.6 секунди от 0 до 50 км\ч, а и ~61.96 Nm на задното колело още при подаване на ток от масура ви изпъват ръцете докато задника ви се изхлузва по седалката на задe, затова внимателно това не ви е състезателен мотор за писта. Дават му обсег до 130 километра или както я тъпото копеле разбирам, че 100 километра спокойно мога да изюркам с едно зареждане. За града тук идеално. Твърди се официално още че се зарежда от 0 до 80% за 65 минути с опционален кабел за зареждане, но истината е някъде такава по брушура: 4часа 20 минути от 0-100% и приблизително . 3часа и 30минути за 0-80%  с неговото си зарядно или така ми се върти из тъпоъгълната глава.

Е сега разбира се в гаража, да гаража, където ще го държите ще трябва да имате ток. Трябва да си предвидите и също така място за колата -семейната и за другия мотор дето ще ви вози гъзо извън града по приключения. 
  А да батерията.... тя е 148 волта и няма да я пипате защото аз на толкова заварявам с хоби електрожена си и ще го кажа така: Този волтаж прдружен с ампераж е опасен затова и не се пипа от простолюдието което си няма и понятие от това! Само дето ако ми падне ще я разколача да видя ажеба ко са набили вътре.. 

А цената, да цената какво е цената на тази градска играчка за средната класа на България. Бълха го ухапала, човека с къща с декар двор, басейн с джакузи, поне една Тесла, новата X7 за жената да кара до офиса и да кара децата на училище. Е теслата ще събира малко прах докато се вихри с новата си играчка в града. Пък като му омръзне ще се качи на GS-а си да се повози по планините или ще хърли RR1000-та на ремаркето и ще иде да разтъпче на пистата в Гърция. Да българската средна класа много ще му се радва!!! О да ма ние имахме ли такава?
Офффф не ме слушай я съм Беден и грозен!!!!
Цената е някъде около ~30000 левчета до колкото конфигуратора на BMW ми показа, ама не голо щото нали ако взимаш нещо или всичко или нищо!!! Я съм си такова говедо!
Аре стига толкова съм говорил глупости Дневник щото съм прост и не разбирам. Пък и само плакна очи по подобни машини...
Аре до скоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023