Пропускане към основното съдържание

26 май поредни дни

Здравей, Дневник!
Реших че е време да ти изцапам поредния лист, за да си кажа каквото имам...
Почнах да живея ден за ден да не мисля за утре и да ми е все тая. Трите почиивни дни който се събраха обиколих доста, напред назад. От както изгубих надежда да имам половина до себе си го карам през просото. Не обръщам внимание на глупостите, не завиждам на разни влюбени, държащи се за ръце. Мога само да им пожелая щастие. Това което аз нямам!
Вече не ми пука особенно дали утре ще се събудя, Тренирам ежедневно и ям само когато съм гладен и то да си заситя глада и каквото искам. Диетите са за онези които имат проблеми. Аз имам само един: Прекалено съм Добър(грозен и беден) в очите на жените които аз харесвам! Е няма да си сменя вкуса, няма да стана красив защото за пластка на 6 те фрактури на главата ми трябват 3 месеца и 6 операции които са скъпи, а както казах пари нямам!
Не ми пука паля мотора и обикалям където ми видят очите!!!
Та тези дни ей така бях на Стара Планина, на Земенския Манастир и  за капак Власинското Езеро в Сърбия. Последното трябвва да го посетя отново за по дълга разходка и разглеждане, а не само на мото трип с поредните нови познати и част от старите...
Продължавам смело и безотговорно и вятър ме вее на сив скутер...
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско