Пропускане към основното съдържание

Вече на Читиредесет и една

Здравей, Дневник!
Знам, че отдавна не съм ти пълнил страниците....
Остарях с една година още!
Знам че не постигнах мечтите си, но ще продължавам да се боря за тях.
Знам че не съм успял, защото за мен успелите хора имат семейство и любов, а аз нямам нито едно от двете!
Нещастен съм на този си рожден ден и не го празнувах и няма да празнувам докато не постигна нещо в живота си! За сега съм едно пълно разочарование.
Прекалено добър за жената която обичах и която ми доказа, че не знача нищо за нея! Бе урок за мен!
Тя умря за мен както и фирмата в която работех и исках да се развивам за да мога да и дам всичко което заслужава!
Убих огъня в сърцето си, убих и сърцето си! Стига толова болка!
 Днес всичко приключи!
За това ти пиша, Дневник да си знаеш!!!
 До скоро!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023