Пропускане към основното съдържание

Равносметка 2018

Здравей, Дневник!
И така отмина поредната година!!!
Годината в която си спомних колко може да боли Любовта, в която разбрах че няма смисъл да я даряваш на някой който не я заслужава.
Разбрах какво е да си използван и как не трябва да имаш никаква вяра в работодателите си! Всичко което ми кажаеха или обещаеха бе 90% лъжа!
Година в която разбрах, че да даваш 100% от себе си за нещо е потребно само ако то ти носи лично удволетворение и те обогатява!
 Да загубих много! Загубих времето си, загубих сърцето си! Бах загубил себе си.... до преди месец! Сега съм си просто аз, нещастен но и изпълнен с желание да продължа напред по-твърд и по-решителен, спрях да вярвам в другите и тръгнах да се боря за себе си!
 Очаквам да говорят зад гърба ми глупости.... да играя хазартни игри, но си меря и преценявам възможностите! То борсата си е хазарт де, ако не четеш и не знаеш коя фирма на къде е тръгнала и какви са и възможностите... същото е и в спорта и залозите в него. Беше интересно да си на двата фронта, но когато сърцето ти е смазано търпиш прадимо загуби.
 От януари повече няма да виждам и чувам сърцето си да плаче.... И както вече реших ще почна инвестиции в борсовите пазари чрез борсов посредник.... малки пари, месечно който ще ми усигурят след време възможност за подпомагане на доходите ми.

Благодаря на всички с които работих за подкрепата, но не и на Шефовете си!
Благодаря за хубавите моменти на "София Райдерс" с който ще продължа да карам от време на време из страната!
Благодаря ти Дневник, че ме разбираш само ти!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023