Пропускане към основното съдържание

Сметки или дали не се събудих разорен!!!

Здравей, Дневник!
 Така и така съм записал в теб ше продължа със сметките, това от заглавието!
 Та значи аз работя в "голяма" Българска фирма и взимам за работата си сметнато в Евро: 420 такива парични знаци!
 Почвам със сметката на новите цени и данъчни ставки:
 Не живея под наем(ако живеех под наем да съм умрял вече с този доход в София), но средно консумативите за апартамента: Ток, Вода, Парно(тръбите дето топля зимата с лъчево и електро отопление), такси за входа и данъци ги определям като ~ 130 евра на месец
 И вадим от сметката.... 290 евра
 За транспорт от и до работа с автомобила или Скутера и подръжката им(гориво, новите еко данъци, задължителни граждански застраховки и други такси като прегледи и така нататък спазваме закона до сега) разбита на 12 месечна основа давам средно 150 евра на месец
 И вадим от сметката.... 140 евра
 За да се храня, да не припадам от глад на ден ми трябват продукти които смятам като 15 български пари на ден или да кажем 7 евра за 30 дни са 210 евра
 И вадим от сметката.... -130 евра
Тъй като имам кредити за някой домакински уреди и като телефон (понеже нали моя 10 годишен изгоря и да имам връзка със света наоколо и кредитните институции) и автомобил .... (преди поскъпването на всичко с ~30%) ,вноските ми са около 80 евра на месец
 И вадим от сметката.... -200 евра
Та сега се чудя, Дневник дали да спра да ям за 3 години докато не си изплатя кредититите!!! Или да почна да се храня нездравословно да забавям плащания към тоя или оня и да ме съдят, да се огранича, да не излизам никъде, не че сега си позволявам(за това и нямам и семейство)!!!
 Та някой писа някъде, четох че прави статистика колко се дава за култура и колко трябва да додавам за здравеопазване...
Последно бях на преглед преди година и половина и ми объркаха диагнозата та лежах три дни домашно лечение заради настинка която я лекуваха с антибиотици за грип от тези опасните дето върлуват!!!
 На опера бях миналата година ноември преди да вдигнат поредните цени на тока ако си спомням.... а се отоплявам на това нещо с фаза и нула.
И така сметката е точна!!! Ставам както много други нередовен платец. Докато не намеря по добре платена работа евентуално, може пък половинка с по висок доход или да се съберем да си живуркаме с някоя като мен заедно на ръба на бедността!!!
 До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023