Пропускане към основното съдържание

Края на ремонта...ново робство

Здравей, Дневник!
 През изминалите три седмици си почивах пълноценно от всичко останало с шпакла в ръка кофа и строителни, чистителни и някаой други разтвори. Така комплексно даже и с гаични ключове и предимно работни дрехи...

 Да излез отпуска за да може да свършиш нещо в пещерата която живееш или да се погрижиш за себе си малко че от 6 от 7 дни седмично си иначе на работа!!! какво да се прави съвременно робство за едни пари дето ти трябват да оцеляваш.
 Та както писах в предишен пост така и така се събудих разорен то поне сега знам за какво! Разорен но ще ми е малко по-топло зимата щото си сложих дограма и няма да ми духа толкова и по бавно ще изстива пещерата(панелката де).
 Ще стегна още малко колана на последнат дупка и ще се храня веднъж дневно но се надявам да махна кредитите от главата си!!! Като се замисля щял живот все изплащам нещо все нямам пари, трябва да бачкам като роб за банките понеже съм ползвал парно или ток или съм си взел някоя потребна вещ като печка, хладилник, пералня.... бачкай робе за да оцеляваш и да плащаш с мизерната си заработка! Така де вместо да уча висше, аз работех да имам какво да ям! Е сега пак си работя да имам какво да ям щото мама нямам от как бях 6-ти "Б" клас! Тате пък не беше от борчо борчо, а пък и аз не успях да стана известен престъпник или политик да се замеся в някоя сдека и опарича, а само хамалин...
 То и за това си нямам приятелка, те жените искат: внимание, много внимание в всякакви форми и най-вече финикиско подплатени!!! Аз просто съм яко, грозно, умно, копеле с изискани обноски което носи.... тухли, чували, железа, на бой, на пиене(вече не толкова), на глад (до три дни).
 Е Утре пак на работа поне превеждат заплатата колкото и да е за ощеляване навреме и си нямам проблеми с банките дето ще ми я прибират почти веднага....
 До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023