Пропускане към основното съдържание

Септемврииии ОХ

 Здравей, Дневникоооох!!!
Днес карах колело.... не стигнах много далече, удоволствието от движението е голямо особенно за запален ентусияст като мен!! Винаги съм обичал да карам колело...

 Обаче ОХче... сега си имам болки не мускулни... боли ме коляното и то не това дето преди си ме болеше като го натоваря повече, а другото!?! Казват че за да не претовариш едното натоварваш другото поввече и то почва да боли... ми това и стана.... Спринтчета ли по нанагорно... свърши се! Другия път бавничко и славничко и повече а не да рухна по средата прегрял, потен като незнам какво, и най-гадното слънцето жулеше безмилостно и се чустваше и през 50ти фактор как изгаря подкожните ти тъкани... В сянката бе по добре но почивката и с изстиваненто на мускулите почваше лека болка в коляното което си болеше.... отказах се на средата и се прибрах... жегата ме убиваше мъчително.... сега ме убива пулсиращото коляно и не това което ме болеше докато карах.
 Мускулна треска ще питаш.... не не и на краката от 4 години не съм изпитвал такава или ит както сам си настроивам велосипедите за да ми са удобни и да мога да карам по дълго и ефективно. Минах прес 10 седалки и всякакви височини докато достигна до тези настроики и сега ги спазвам максимално!
 Е толква за тази седмица и за първите дни на Септември!
До писане< Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност