Пропускане към основното съдържание

Наказание някакво

Здравей, Дневник!
Не съм писал отдавна ама на сега ще ти пиша,
Ей не спря да вали значи, дъжд и след дъжда дъжд. Тамън изкарам скутера да ида някъде и пляс мокър като кокошка и после не мога да изсъхна ден и малко! Няма такова наказание за един моторист и колездач, освен зимата! Ужасно е ти го казвам в прав текст.
Днес дори не излезнах да карам.... почнах да чистя в апартамента в който живея( пещерата на ергена) и изкарах има няма 2 торби: стари счупени части от велосипедите, ПВЦ бутилки абе почистих като за гости.... Не че някой или някоя иска да дойде ама като седиш и гледаш цялата си свинщина понеже навън вали и те хваща едно чисто чувство и почваш!
 Е като не живеех сам чистих често, но сега като предимно спя в пещерата ми беше през оная работа. Влозам спя, къпя се и вънка... от време на време и се изпирам че то дрехите се цапат ама сами не се перат!!!
 И така, Дневник, още една седмица мина. Едно пътуване само до Белоградчик и толкова. Направо съм нещастен буквално обезсърчен от метереологичните условия!!! Ми гадно ми е: паля скутера слънце грее, тръгвам и на 10-тия километър - облаци, дъжд, мокър.... Вчера отивам за събора и пак пляс... дори не стигнах прибрах се мокър до кости и още малко остава да изсъхне якето!!!
 Е поне изчистих малко в пещерата, ще получа потупване по рамото за това от себе си... веднага!
Това е друго при мен няма.... До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023