Пропускане към основното съдържание

15.04.2018

Оп Дневник, какво си мислиш че ще пропусна да нацапам страничка след като съм качил видео....
Когато нищо не те задържа някъде е просто прекрасно! Спиш в хотелчета някъде по пътя караш си мотора и не ти пука за никой и нищо. А колко съм тъп бе пука ти за самия себе си, защото ако не пукаше за мене си досега да съм се размил в тълпата като личност. Нямаше да имам мнение което да изкажа или да защитавам. Е там къдто работя в момента няма значение мнението ти колкото и да е компетентно, защото не ми пука за тази фирма. Там просто работя, не е нито работата която искам нито пък заплащането е добро но ставаскед като е на 3 киолометра от мястото където обикновенноп спя. Да не мога да го нареча дом защото в тази кутиика никой не ме чака или не се прибира човек който обичам и ме обича. Това е друга тема.
Е отмина поредната седмица в която отново нищо не се случи освен че както казах на видеото настроивах  лед-светлините на мотора. Накрая ползвах и машина за реглаж за да ги направя както трябва.
Е това е тази седмица....
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско