Пропускане към основното съдържание

26.03.2018

Здравей, Дневник!

Време е да ти надраскам още една страничка....
Скоро ставам на 40 години и както съм сам и никой и нищо не зависи от мен ми е едно как да кажа все едно дали утре ще се събудя, дали утре ще имам работа или не. Прекалено много се съобразявах с всеки и с чуждите желания и нужди и сега съм нищо. Нещо си когато си значим за някой, когато този някой разчита на теб или те обича и означаваш нещо за него. Е аз съм нищо... една прашинка без значение както всички ние в вселената сме прашинки. Единственото което има значение е с кой ще прекараме времето което съществуваме съзнателно на тази прашинка от вселената и имаме някави чувства!!!
Е, Дневник, пак избих на някава философска тема но теално това е истината. Не колко пари и влияние имаш, а кой те обича и кой желае да бъде до теб и в най-хубавото и в най-лошото до края на съществуването ти на прашинката земя....
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023