Пропускане към основното съдържание

26.11.2017

Здравей, Дневник!
Измина поредната седмица...
Всичката страст и чувства към жената която обичам бяха затворени в ледена кутия и бяха положени по нейно желание дълбоко и скрити за да не ми причиняват болка! Продължаваме на пред, имам две приятелки и ще останат само две така че тя ще остане просто онази, ако не поиска това в ледената кутия до няколко месеца! Тя ще остане история, някоя друга ако поиска кутията ще и я дам.... няколко месеца и Тя ще бъде една от многото просто безразлично човешко същество от тълпата.
И така тези два почивни дни ми донесоха една гледка която искам да споделя и тук с теб Дневник.
Да гледката от това място е удивителна, а и да бъдеш там в този момент в който аз бях и да съзерцаваш играта на светлината с облаците и начина по който се прокрадват слънчевите лъчи през покривката и огряват определени места е уникален.
Като че нарочно само тези места се осветяваха през цялото време докато бях там, някаква невидима сила караше слънцето да свети точно там!!!
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023