Пропускане към основното съдържание

06.08.2017

Здравей, Дневник!
Нещо нещата ми идват в повече напоследък. Нещо не е както трябва!
Не съм си и представял, че ще имам мръсни помисли към колежка ама е толкова сладка понякога че ми.... ау... А понякога е като буреносен облак, но пак е сладка. Не е фотомодел нито пък е най-красивата жена която съм срещал. Не знам защо дори ми прави впечатление!!!
 Другото е че вече ми писна от всичко и ми трябва почивка... като вчерашната където заснех клипа от предишната публикация. Искам да се отпусна и да съм някъде, но по-добре ще ми е в приятна дамска компания. Да все още си търся половинка, умна, образована и не ми пука за това дали е богата или бедна защото и аз нямам материално нищо(а скутера, да бе). Пука ми за това да си допаднем и да се допълваме да се разбираме и да сме на една вълна.... еднакво луди разбираш ли! Иначе няма смисъл. Не съм красив, не съм толкова умен, но точно това търся и ме грабва. Всъщност ми е нужен човек от другия пол с който да понасяме всички хубавини и несгоди на тоя живот дето ни остава заедно...
 Пък каквото сабя покаже както казват!!!
Токова за днес, Дневник, до писане!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023