Пропускане към основното съдържание

16.07.2017

Хей, Дневник!!!
Поредна седмица поредното нищо което да се случи. Няма любов, няма печалби от лотария, мечтите си остават мечти.
Така де в повечето случай искам да съм с някой който ме обича и аз обичам и мога да споделям с него всичко. Да знам че и тя споделя с мен всичко и е пряма и честна с мен. Ех! мечти... поне за сега. Може да се каже че от всички който познавам може би три попадат в категорията на доверието... но не и любов плътските желания не са любов, а аз трудно обичам. Не ги бъркам и никога не съм ги бъркал. Жалко е че аз не спадам в тяхната категория на желания и така спадам просто към приятелския кръг!!! Ей Ей ама тук говоря и за барманки, сервитьорки и и други с който съм се занасял или си говоря и държа приятелски но дори и тях включвам, защото са част от живота ми.
 Понякога си мисля, че съм много тъпо копеле. И съм прав някоя трябва да ми зашлеви шамар и да ми каже че иска да е с мен направо, защото съм тъп и няма да го разбера! Неща от типа удари самара да се сети магарето не действат при мен. С връзките с жени съм толкова куц, че ако някоя иска нещо трябва да ми го каже в прав текст и директно. Пляс точно в десетката и те така. Ех мечти!!! хахахха
Да какво щях да пиша.... да сетих се: След като все ми се случва през почивните дни когато искам да карам колело или вали или се случва нещо друго се принудих да си взема един велотренажор и да почна да си въртя когато ми остане дори малко време или когато метеорологичните условия не позволяват навън да си карам колелото в дома!!! Бърз лесен монтаж и мога да си карам дори като се прибера от работа без да дишам изгорелите газове на колите понеже точно това ще дишам ако карам вечер навън! Така...
Е до скоро писане, Дневник! Може и до снимане никий не знае!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023