Пропускане към основното съдържание

18.06.2017

Хей, Дневник!
Отмина поредната седмица от моя живот и познай след дълго чакане ми пристигнаха ключовете за главините на велосипедите ми!

Може да не са марка, но сега ще мога да си ремонтирам главините на велосипедите без да ходя и да давам пари за това. Сам както се вика!
А от къде съм си ги закупил ми от тук: http://www.gearbest.com
Много още неща си закупих от там както и ще продължа да си взимам от този сайт защото са коректни и получавам не много качествени, но необходими и вършещи работа неща. Може би и затова пазарувам и от Декатлон доста от дрехите си за спорт и за преходи....
Така да си дойдем на думата... отмина и тази седмица и освен че ми дойдоха инструментите нищо не се случи както трябва! Нищо не направих отново. Желанието ми е някъде но не с мен и съм разочарован от себе си! Следващата ми покупка трябва да е велотренажор! Ще попиташ защо, Дневник!
Ще ти отговоря заради хубавото време през почивните дни и когато реша че разбираш ли другата седмица ще карам то в петък вечерта ще почне да вали да е студено и така до понеделник сутрин когато слънцето ще ми се смее и ще е топло, а аз ще съм на работа отново!!! Законите на нещастието....
Ми каквото такова до скоро, Дневник и извинявай за изцапаните странички! :)))

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско