Пропускане към основното съдържание

04.06.2017

Здравей, Дневник!
Когато те питат какво прави онзи твоя дето те списва може да отговориш: НИЩО

Това е с което определям тази събота и неделя свършеното от мен.... Това коремните преси и тренировките не са за хвалба и не са нещо с което да се гордее човек. Два дена не се интересувах от нищо... Два дни през деня не съм пипал каквото и да е с изкючение на това че си заредих телефона (картата) с пари и ще я имам още една година.. да де ще имам телефонен номер. През деня дори не съм се хранил... само вода и то ако наистина съм жаден!!! Интересно е че не съм загубил нито един килограм за два дни! Единственото което забелязах е по изправената ми поза и стягането на мускулите ми които натоварвах концентрирано... Предположение е че поради топлото време и тренировките съм се набълбукал с вода! Тоест стегнал съм се но не съм свалил мазнини а това което съм свалил е заместено от вода в момента!!!  Друго няма....
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023