Пропускане към основното съдържание

07.05.2017

Здравей, Дневник!
Не съм писал отдавна в теб, но ето че ще надраскам и поредната ти страничка. Да както се досети днес няма видео. Не се получи нещо...

 Да днес ще пиша защото когато пиша по мога да изразя някакви чувства от колкото когато съм зад камерата. Да кажем че вече не искам да съм пред нея! Не съм красив нито пък толкова умен или богат за да се показвам и да се доказвам. Зад камерата ми е добре и нещата който правя или казвам и показвам да говорят за мен.
 Да отмина още време от последния път когато писах и съм под кривата круша. Какво като има желание когато нямаш време, условия, материали... да Пари! @№%@@ да го ева все до това опира материалистичното ни общество! Не съм казал че съм беден, но работейки получавам толкова че да оцелявам и ако не излизам да се храня навън и с приятели да се веселя, не се храня както трябва и се ограничавам максимално мога да ходя да снимам клиповете който поствам! Е това до някъде може би в повече ми доставя истинско удоволствие, но не мога да го правя ежедневно! Пък и не е здравословно да продължавам да се лишавам прекомерно и затова малко ще оредеят клиповете със Скутера... Но какво ти пука, Дневник! Няма да те оставя не все още. Ще те има дори когато имам половинка и деца! Ще се постарая да съществуваш докато имам някъде безплатен хост и ще продължавам да списвам в теб това което аз искам без да се съобразявам с другите!!!
Да казах ли ти че извън дома си вече не ползвам Смъртфон!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско