Пропускане към основното съдържание

08.01.2017

Номер 100 от изчистения ти вид след местенията по различни места и честит ти  17 рожден ден от 2000 година те местя насам натам и те трия от разни платформи или собствен хост за да се законтриш тук и от 31.12.2016 си с ново заглавие: I Getov Да това ти заглавие ще остане докато се ровя, поствам и правя видео в интернет. То е последно както и последния ми как му се вика никнейм е точно този "IGetov" така че.....
Опа, Дневник!
Може би това е... не това е първия ми пост тази година!
И както очакваш при минус 13 градуса не ми се върши нищо по мотора.
Като разбира се това което съм свършил до тук е:
Поставяне на 12 волтово гнездо за ток след контакт което може да зарежда различни джаджи. Поставяне на отопляващи се ръкохватки за по студените дни не визирам тези с минус температури защото гумите са ми на пластмаса в момента понеже са летни. На последно място експериментирах с Ксенонова крушка на една от предните светлини като само тя светеше на къси. Голяма грешка може да се каже. След като изчистих и стегнах всички клеми се оказа че и двата фара светят при къси светлини! Много неприятно сега мотора има една ксенонова и една обикновена светлина. както и да е в момента е с източена охлаждаща течност защото не знаех какво точно има в системата и клетката в която се намира е затрупана с 15 сантиметра вече отъпкан и заледен сняг. Колкото и да искам за да влезна при него ще трябва да се боря със снега и леда минимум 30-40 мин. Толкова ми отне предната зима за да се шмугна в клетката. Другото е че вътре температурата е колкото навън с това изключение че не вали и не духа вятър. За да работя по мотора ми трябва осветление и поне едни 10 градуса на въздуха и на мотора! Невероятно е колко е трудно да работиш с 80% пластмаса която се е превърнала в ламарина с лошото условие, че може да се счупи като стъкло. Дефакто за сега не мога да пипна нищо от това което искам. С колелата също не ми се занимава. Не че не ми се кара но нямам условие да въртя педали у дома. Нямам тренажор или ролер както му викат на някой места.
 Та така отмина поредната седмица и продължаваме нататък. само да се сгрее малко, че в пещерата дето живея тея 15-19 градуса не са никак конфортни. Пък и не знам колко ще ми е сметката все пак се топля на ток!
 До скоро, Дневник! Надявам се да има нещо за което да пиша!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023