Пропускане към основното съдържание

Сметката Моля!!!

Как си, Дневник!
 Липсвах ли ти през тая година??? Не особенно....И така гледам разни равносметки се правят от разни хора насам и натам в интернет и извън него какво постигнах и какво не...
 Честно и математически казано в цифри Аз съм точно 874 лева и 40 стотинки НАЗАД изчислено правилно, но без последните текущите в момента ток,вода и парно които ще се плащат през януари. Да Дневник това е сумата която съм спестил под формата на заеми от кредитни банкови или не-банкови институции с които си имам взимане даване. Това ми струва да живея как да кажа на ръба на европата.... пък затова пък не съм останал гладен и не съм затлъстял. Като се замисля така в тази сума все още са го про камерите който ползвам за да правя видео, както и част от компютъра с който пиша и конвентирам и редактирам видеото!
 както и да е стискаме гъза щото идват новите сметки който ще са все по високи защото от 1 януари се вдигат с 20% цените на доста стоки и услуги! Хауса и инфлацията на парите без никакво покритие ще ни накарат да затворим икономиката си и границите.... Ще фалираме преди Гърция защото всички банки са в окаяно състояние и не могат да си върнат парите от бедните и опърпани хорица който щото нямат работа се натискат да дойдат в гнусната и мръсна София! Продават всичко, взимат полуразрушен и недостроен апартамент и се забиват в дългове за цял живот в кутийка 10 на 10 метра!
 Очаквам оня путьо президента да се изтъпанчи да каже пак Скъпи Съ.... боза и лъжи за светлото и красиво бъдеще което е видял в книжките по партийна поръчка на всички Дупедавци в парламента. 
 На всички който вярват ще ще се оправи държавата и всичко това без здрав военнен БОТУШ да си сложат по един ритник у гъзо и да заминават за Щатите... да при онез образованите дето не значт колко са им щатите на държавата и за какво аджеба са се драли севера и юга и как са унищожили с геноцид местното население на почти цял континент. а сега ни учат как да живеем и що е то демокрация!
 Айде, Дневник аз съм назад и се радвам че съм жив!
Ако това ти напомня места в България.....
ти оставям да се порадваш на Бъдещето на България... не е радостно като на Детройт е все пак клипа в за Детройт.... 
 До другата година!!!!!   

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023