Пропускане към основното съдържание

09.10.2016

Здравей, Дневник!
 Когато не ти се снима видео или снимки, просто не снимаш. Защото няма какво да кажеш и защото все още опитваш или създаваш някакви впечатления и ли събираш матерял.

Да сега събирам матерял.. абе казано честно очаквам да станат новите ми очила! Да споменах ли че трябва да нося очила??? Май споменах някъде, но по една или друга причина ги държа у дома и не се разхожрам много с тях... Дразнят ме и също така не мога да нося и контактни лещи. Обяснението е лесно имам повишена светлочуствителност и диопртричните очила си седят в къщи докато се разхождам с UV400 и нагоре тъмни очила дори при облачно време нося до сега едни UV100 жълти очила. Това как да кажа ме държи на един и същи диопрър все още от 7 години който не ми пречи дори и да съм без очила в повечето време, но тук има голямо НО само когато е нисък интензитета на светлината. У дома пред компа съм си с предписаните очила нама проблем. Фарове тип ксенон нерегулирани(много са тея смешници с такива) направо ме ослепяват. Тук не говоря въобще за силно слънце... избягвам го за сега с мнооооого тъмни очила. Това ми пречи за пеизажната фотография и за това сега останах с GoPro-тата си и с една съпунерка ако ходя да снимам.... Ама за това време трябва, а и ресурси (разбирайте пари), ама на кой не му трябват. Другата седмица ще ми станат готови новите очила, те са фотосоларни и ще ми помогнат да мога да седя на по интензивна светлина и да си карам мотора или кола без да имам проблеми с светлината и да нося все пак диопръра който вече трябва да нося. Е това че ще ги гладувам известно време си е мой проблем ама какво да се прави такива са тук доходите на простолюдието. Евро заплати направо.... само цените са европейски!
 Е стига съм се оплаквал всичко има начало и край, като си взема очилите може и едно видео да им изфабрикувам рекламно!! хахахаха
 До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023