Пропускане към основното съдържание

02.10.2016

Здравей, Дневник!
 Поредна седмица. Поредни премисли иии.... връщам се на старото си работно място. редовна работа, два почивни дни един след друг. Малко по-добро договорено заплащане ииии.... да започвам да оборудвам гаражната клетка която ползвам като сервиз за колела, за мотори и коли може би....
Ще отнеме малко повече време от 6 месеца, но предполагам през май месец другата година ще мога евентуално да изнеса първата легнала триколка от гаражната клетка и да и направя да кажем тестове!!!
 За тези които не ме познават колко съм запален по тези модифицирани велосипеди които вдъщност усигоряват докосването до велосипеда на хора с проблеми в таза, гърба или са зле с вестибуларния апарат. Също мисля да създам и ръчно задвижващ се такъв с помощен електромотор за инвалиди. Тък идва и въпроса за винансирането на проекта. Ми от личния ми джоб и използването на матеряли втора ръка от едва ли не боклука. Стари части който ще рециклирам и ще вложа в тези велосипеди за да помогна на хората. Пари да ви кажа не всичко е пари! Хората не помнят хората с много пари, а хората който помагат или правят нещо за другите!!!
А да и от днес вече нямам Фъкбук акаунт....!
 Пожелай ми успех, на новата стара работа и в начинанието, Дневник!
 И до Писане!!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023