Пропускане към основното съдържание

sunscootday

Здравей, Дневник!
Отмина поредната седмица и дойде неделя както винаги в неделя обичам да ходя някаде и напоследък ходя със скутера си.

Ето и малко видео от днес.. малко времеви снимки и видео на бързи обороти скалъпени в клипче...



И така продължаваме напред и напред. Новата ми работа не ме впечатлява, може да се каже че не ме удволетворява за момента. Ще си дам повече време може да свикна, може и да не свикна това е полужението. 38 години без семейство и без деца, без къща с градина и студио мога спокойно да кажа: Живота ми е празен и безцелно изживян до тук! Остава ми само пътя пред мен и да го хвана за дълго. Още мисля по въпроса да се кача на камион и да обикалям европа да гоня курсове и да пътувам, да пътувам и да пътувам!!!!
 Утре почва поредната седмица работа. Поредната, може и последната все пак съм на изпитателен срок. Нищо не е сигурно, нищо не е вечно ноже още утре да ме освободят и това няма да ме впечатли особенно. Не за друго, а просто нямам стимул!
 До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023