Пропускане към основното съдържание

25.08.2016

Здравей, отново Дневник!
 Поредната неделя, края на още една седмица. Мога да се похваля, че от много време на сам прехвърлих 80 килограма това не е за хвалене но 20 години съм под 80. Лошото е че сега трябва отново да стопя мазнините на корема които както много от вас знаят се трупат единствено от нередовно хранене. За сега започнах с коремни преси и други упражнения и няма да се предам докато не вляза във форма.... и изкарам 4-6 плочки от мускулатурата под мазнините.
 Но не ми е точно до това! Всяко замисляне в момента ми вкарва много идеи в главата. Прекалено много недовършени неща. Прекалено много загубени възможности, а идеята е била да мога да плащам сметките си. За това не съм рискувал за едната сигурност. Заради онези хартийки без стойност с който плащам за вода, ток, и това което не ползвам от над 10 години- парно!!! Да плащам си за тръби който минават през пещерата и греят някой нагоре, един или двама в блока. Ако пък се откаже блока от парното тогава цената на топлата вода става непоносима... така таксата от почти ~11-15 евро на месeц разсрочено за топла вода някак си ми се връзва като за домашен интернет и телефония с телефон на изплащане от всеки един оператор. Бум.... ако лъжа да ме застрелят публично на стадион "Васил Левски".
 Може би не е мястото тук да пиша това?!!! Абе не ми пука...
 Така някой се опита да ми хакне фъкбук акаунта отново и телефона с който е вързан. Грешка! Щяха да успеят ако нямаше по голяма грешка в софтуера на оператора на телефона който така е заключил номера че не можеа да се прехвърли на друга карта и същата не може да се дублира! О велики програмисте който хардуерно си ми вързал номера с картата благодаря ти!! От оператора ми поясниха, че когато картата Бъде унищожена номера отново няма да може да бъде ползван... Бам направо ми отсякоха главата. Тоест независимо кой купи оператора номера си остава криптиран с картата докато тя съществува. Пляс... След като имам двойна вертификация просто СМС ите закъсняха с около четири часа... Първия дори не бе поискан от мен.... след 30 мин от първия дойде и този който аз чаках за да мога да си влезна със сменената парола...
 Добре де кажете ми на който му преча... пишете ми и ми кажете защо и с какво ви преча! Аз съм прост човек и ще разбера! Пък и никой не ви кара да гледате видеото което правя нито да четете Дневника ми.... Ако нещо не ви харесва можете да ми пишете директно, а не да се опитвате да хаквате тъпия ми фъкбук акаунт в който така или иначе няма нищо!!!
 Е до скоро, Дневник!
 Какво казах... не не съм довършил.... Така да сте чували за кризата на 40?!? ми да ви кажа сега тя не идва на 40 идва преди това и се развихря на толкова. Изпитвам я, чуствам я, сам не знам как да я преодолея. Единственото което ме кара е да пътувам, да замина на някъде, да се движа, да отида на ново място там където ще ме гледат с други очи. Да съм нужен на някой и да и аз имам нужда от някой който да ми дава сили да продължа!!! Кризата дойде за да остане докато се преборя с нея сам или докато намеря някоя която да ми помогне да я преодолея...
 Е сега до скоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско