Пропускане към основното съдържание

Да спазвам закона

Здравей, Дневник!

Всичко което казвам в това видео по надолу го мисля. И то доста одавна го мисля!

Всъщност трябва да се почне от някъде и аз започнах доста отдавна, но около мен нещата не се променят. Изглежда че съм един от много малкото който спазват закон дори един!



Гадно е до някъде да се чустваш единствен, но ако продължаваш ще си чист поне пред собствената си съвест!

 Някой ми казват че нямам сърце и душа, мога само да благодаря на власт имащите за това. Благодарен съм им че ме оперираха от съчуствие към всичкото костюм носещо! Извинявам се към всичко живо и мъртво!!!! Аз дори към себе си съм безчуствен. Преди 14 години един лекар ми каза, че ако продължавам така няма да доживея до 28.... е сега съм на 38 и все още се чудя дали пък той не сгреши че трябва да спазвам някаква си диета и не трябва да ям глутен, млечни продукти, сладко и месо и всичко което може да ми докара високо кръвно. Може би като ям каквото искам доживях 10 отгоре или просто спрях да се вълнувам от мнението на другите и не пия алкохол освен бира. Всъщност да очакваш, че ще пукнеш скоро само те очуждава от всички. Прави те безчуствен към тъга и радост и дори празниците са ти безразлични! Може пък болеста да е спряла да се развива или пък активното каране на колело да я забавя!!Може би всъщност вректурата на черепа ми отзад и нараняването на мозъчната кора и повишеното черепно налягане не е точно болест, но е доста опасно! Главоболието от това, а и от синузита който имам са влудяващи. пък и краткотрайната ми памет е доста зле като помненето на имена! Понякога дори не се опитвам. Но пък помня неща които дори не ми трябват. Ами готов съм отдавна да пукна. Не исках да оставя скръб след мен, но сега майната му на всичко, Спазвам Законите и продължавам да живея!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023