Пропускане към основното съдържание

Да си Мотоидиот и Велопедалист

Здравей, Дневник!
 Днес ще пиша няма да го казвам на видео или поне все още не съм си го наумил да го възпроизведа пред камерата!!!
 И така както вече много пъти се оплаквах като си на две колела си незначителен, онзи идиот с колелото или мотора. Забравете уважението то е само от себеподобните ви или по-точно от тези който карат мотор или колело всекидневно, а не събота или неделя в парка!!! В пряк и преносен смисъл, моторист и велосипедист за тези на четири колела значи невзрачен индивид който иска да се самоубие, просяк или клошар който няма място на пътя.
Ако искате вярвайте това е поведение на хора който са с ниска лична култура, хора които не спазват закона за движение по пътищата и правилника за прилагането му и не биха изкарали листовките или изпит без 1-3 месеца подготовка! Да 75% от хората зад волана няма да изкарат листовки веднага! 89% карат ако ме хванат разбираш ли и не спазват ограниченията! 20% не могат да карат назад или да паркират успоредно.
 Зад волана съм двадесет години и не твърдя че мога да карам и често дори наскоро пак препрочетох правилника, защо ли?– има промени малко, но ги има. От скоро имам "А" категория  две години някъде и съм освен всичко и мотоциклетист. Ежедневно се сбъсквам с простотията по пътищата! Особенно в София е върха ѝ!! Разни съмнителни типове с затъмнени стъкла и мощни коли се имат за недосегаеми, Ако си с колело гледат през теб и ти отнемат предимството!!! Забравих да, качиш ли се на колело ставаш невидим. Като караш където и както трябва винаги ще се намери някой на който му пречиш (предимно хора над 50 или с такъв вид или много мускулести индивиди)!!! Не казах ли малко по-нагоре това!
 Когато си с мотора се появяват състезателите.... да на тях всичко което е пред тях ги дразни или до тях, а не дай си ако ги изпревари стават червени като домати!!! Не могат да карат зад теб дори когато има табелка 60 или 50 и ти караш в ограничението. Те като видят права отсечка и трябва да покажат, че колата им е най-бързата дори да е дизел и да пуши като стар раздрънкан икарус те дават газ. След това в техничната част, завоите са като заспали или правят всичко възможно да не ги изпревариш. Тогава направо се смея в каската си с цяло гърло да в петък се смях много с монтанско пежо, но ми бе и жал за двойка на мотор който бяха наредили зад тях над 60 автомобила в колона по завоите на Петроханския проход. За мен бе страшно учудване мотоциклет да направи колона, но изглежда дамата отзад не бе свикнала и господина зад кормилото взимаше завоите с 20-30 километра в час без да ляга. не че аз мога да лягам добре ама се опитвам и вдигнах малко средната си скорост вече съм с 30 мин по бърз през прохода което е много.  Добре че не го освиркваха колите отзад! Ама моля ви като видите че правите колона пък отбиите за малко и направете път все пак огледалата са да гледаме в тях!!!! Докато се учех, не че още съм се научил, давах път при първа възможност! Поне аз уважавам другите участници в движението.
 Те мен не вярвам!!!
 До скоро,Дневник!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023