Пропускане към основното съдържание

Осъзнах грешка

Здравей, Дневниик!
Не писах в неделята. Бях отекчен и мислих, мислих дълго и отчаяно.А какво толкова мислих, ми анализирах живота си и това което правих. Преди 9 години мисля че тръгнах в грешната посока слизайки от зад волана и потъваики и складовете. Може би намерих нови познати, но и изгубих това което ме правеше щастлив - Пътя, самото пътуване общуването с хората извън стените на фирмата, непрестаното движение. От доста време съм на трупчета и вече както и преди съм писал съм изчерпан. Не ми се прави това което правя и не ми харесва. Гешките който допускам ще стават все по-груби заради това, че лично съм незаинтересован с това което се занимавам. Поне за сега оцелявам с финансовите средства които получавам, но нямам удволетворение. Нямам хъс за работа. Всичко се сля в това да свърша това което трябва колкото и нескопосано и без чуство и да се прибера!!!!
 Депресия ли???? Ми може... Отчаяние и отекчение??? По-вероятно.... Болна душа?? Може би точно в десетката!!! А може би не. Нещата който искам да правя, никой не ми дава шанс да пробвам да ги правя... Безвъзвратно загубих надежда!
 До писане, Дневник! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023