Пропускане към основното съдържание

Изгубих себе си!

Здравей, Дневник!
 Днес ще пиша, нямам желание за видео. Нямам никакви желания, нещо се изпариха

испариха се още вчера като бях в оператора където мислех да подписвам договор за мобилни услуги. Испариха се като разбрах че не мога да си ги позволя, не мога да си позволя и телефон от новите с прилични харектеристики. Също ми се доизпариха като минах в магазина където за една торбичка храна за 2-3 дни мизерно ядене ми костваше някакви си 10% по скъпо от преди 4 дни!!! Изпари се направо като видях по-високите цени на всичко и как изкараните ми с труд пари са се обезценили. Почти виждам края на всичко. Края на това което наричах работа. Не виждам смисъл в това с което се занимавам, не виждам развитие за себе си. Не виждам себе си в тази светлина и в това анплоа повече загубена клауза е направо. Уморен съм от мизерията си, от всичко което правя! Не искам повече! И ще направя всичко възможно да се махна!!!
 Нямам никакви идеи изтъркан съм като лист хартия. Празен съм, душата ми е празна и се гърчи в агония. Нямам любов, нямам вдъхновение, нямам себе си! Изгубих се!!!!
 До скоро, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023