Creative Commons License
All this WORK is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License European Union laws require you to give European Union visitors information about cookies used and data collected: My blog USE Blogger and Google cookies, including use of Google Analytics and AdSense cookies, and other data collected by Google.

петък, 24 юни 2016 г.

За спирачната течност

Говорих с един човек който ме вдъхнови за това видео...
За тези който няма да разберат за какво говоря в него...
Спирачната течност се използва в хидравличните спирачки на автомобили, мотоциклети и вече от няколко години са на пазара и хидравличните велосипедни спирачки за планински и от година близо и шосейни велосипеди.
 Някой сигурно са запознати с това, че разпечатана трайноста на тази течност е 2 години като се има пред вид че е хидроскопична. Казано по друг разбираем начин поема влагата от въздуха и проникващата през уплатненията на системите в който се ползва. Според изследвания в рамките на две години поема толкова вода че точката и на кипене пада до критичната и използването и в спирачни системи поражда проблеми като корозия на елементите и създаване на въздушна торба в елементите на системата при нискотемпературното и кипене. Друго което е интересно е че при намаляване на течноста в разширителния съд не трябва да се долива! Да намаляването на течноста означава износване на фрикционните (спирчните) елементи така наречените накладки. При реална липса на течност има много голяма вероятност от теч и е много опасно да се ползва превозното средство преди да се отстрани неизправността.  Това води до нефункциониране на спирачната система. затова е силно препоръчително подмяната и да става на 2 години или при по влажен климат по често.
 Е това беше който не ми вярва да се образова като прочете малко дебели книги!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар