Пропускане към основното съдържание

Разходка.... go scooter go




Да здравей, Дневник!
Беше неделя и се разтоварих карайки скутера който съм си изгладувал и с протичащи предни колове на едно кръгче така около една планина..... Люлин по пътя отстрани на нея да кажем ето в тази карта най добре се вижда:
Така погледнато съм минал едни 90 километра лежевно каране със скутера. Дори на съм ги усетил. Толкова разтоварващо ми дойде след 6 дена работа. Сега се готвя за поредните шест. Е нали си работя за данъците до шестия месец та може да поработя и за себе си другия. Не този но другия. 
Тежко ми е че съм в такова полужение, тежко ми е че не можах да уча на времето и трябваше да работя за да имам какво да ям. Тежко ми е че не съм излезнал от България да видя поне една "Еврогейска" страна с развита икономика и гета по зле от нашите "ромски" да видя чудесата на богатите дето с насилие и коварство са направили чудеса на гърба на другите! Ей да видя и аз свят и други култури.... Не че ми пука ама си е друго индианска палатка, друго си е зима с 30 градуса на сянка и нощ с -20 когато е лятото. Иска ми се да знам поне Иврит още, а не само Руски и Английски. Искам да видя Австралия от изток до запад по пътеката на песните през червената скала та чак до залива на делфините. Ей мечти ще каже някой, а друг вече ще стяга куфарите и ще благодари за идеята....   ето и карта на идеята:
5300 километра пеша или с колело... аз предпочитам легнала триколка и така за близо 44 дни или месец и малко да видя един континент от край до край така както местните го виждат от векове преди белия лош човек да дойде и да ги учи как да живеят!
Преди или след това искам да мина и по тази пътека на няколко века...:

Някой от местните я знаят и са минавали по нея... Абе много ми се ходи по екзотични и недостъпни за мен места.... Но не мога защото това ще ми струва толкова много колкото не мога да си представя че мога да изкарам дори да комерсиализирам пътуването с някаква организация и да качвам снимки или клипове.... пак няма да мога да събера средствата нужни за двете пътувания... Дори не съм смятал колко ще струва.... 
Ох прецаках си записката дето бе само за клипа с мечти...
Ех мечти, Дневник!
До скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023