Пропускане към основното съдържание

Поскъпване

Здравей, Дневник!
 Понеже защото се издържам сам и си плащам сметките, забелязах че...
Абе много го забелязах нещо направо ми се наби в очите, излезе ми между пръстите и разбираш ли направо ми разби бюджета! Направо мие много очевадно повишението на цените с 10%?... не може да е от горивата те бяха на по високо ниво, ще да е от тока да ама не е точно може пък да е...... Не мога да си го обясня може би инфлация... Влизам в магазина и бам купувам си същите неща ама сметката с 10 кинта по нагоре! Изненада какво съм купил дето да ми дигне сметката.... гледам аз пък списъкът си е от 6 месеца такъв... измъквам стари бележки останали некаде и ОООООООО чакай малко ми то всичко е с лев близо нагоре.... Ама гледай са  ко стана като дигнаха минималната работна заплата! Всичко на джобето ми се облегна! Сметам пак и пак ми иде да се удара у кухата лейка ми как и да го смятам... все са си 10% минимум  нагоре. Ми като се замисля то в германия цение същите като разпитах... хората с 300 евра на месец ядене на човек съвсем нормално се хранят с тези цени...оп да ама аз не нямам 300 евра за храна, на мен 250 евра ми е общо заплащането! И знаете ли почна да ми пука нещо в мозъчето.... колко му е като бях малък и баща ми не можеше да ми издържа ядях по веднъж на ден санвичи нещо колкото да не пукна от глад... сега ще правя същото само дето ще трябва да работя щото няма да мога и да пиша в този сайт ако не си плащам ток и интернет.
 Ще им кажа на онез продажници в парламента само едно: Ще ме сопрете само с олово в главата! Ще се боря срещу ви до последен дъх продажни псета, за никой от вас не съм гласувал, но вие пак сте вътре! Само с военен ботуш ще се оправим и предателите на разстрел!!!
 Айде майната ти, Дневник и до скоро

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023