Пропускане към основното съдържание

Пред побъркване

Здравей, Дневник!
 Значи така.... преди да се побъркам окончателно излязох и покарах големио скутер който така и не бях представил на видео освен миналата седмица и то не както трябва.....
Не че сега е както трябва но ще го направя по-добре нататък на някой пуст паркинг! Сега ето така в полето:
Набързо защото се задаваше някаква гръмотевична буря която не исках да ме мокри... последва след нея и двудневен дъжд с прекъсвания и може би това ми бе излизането за седмицата. Разтоварих се малко!
 Не знам за другите но определено тези почвни дни който се задават искам да си почина истински. Изкривил съм се и се събуждам все към шест без десет и то уморен! Най-лошото нещо което може да се случи на човек е да се събуди уморен. Това доказва че има нещо нередно, психологически и физически нередно. Нещо ме подтиска и този постоянен шум дето ме преследва едно тихо жужене което от година се появи около мен ме прави неспокоен. Започнах да тренирам и да се готвя за нещо! Този шум кара всяко мускулче по мен да вибрира като че тренирам за върхови натоварвания, гловоболието вече не му обръщам внимание то като накара шума да утихнеи сега дори психически съм го асимилирал и не го чувам, но го усещам. Той работи само да открия източника..... ми ще го унищожа! Спомням си го от някъде този звук.... последно когато го чувах бях почти 90 килограма и силно агресивен и в изключителна форма.... Бях войник!!!! Да спомням си и антените и шума от тях... Някой ме облъчва!!! Може би нарочно, може би не знаят че на някой им влияе по друг начин, а не да ги успокоява? Така ми влияеше в поделението спокойствие, после по назначение вече бе друго..... Сега се случва същото... Някой пипа честотите и ще си изпати, това ще става по зле за мен и някой около мен!!!! Почнах да се овълчвам и да дигам пушилка добре че се контролирам и до изкарвам у дома физически. Качил съм седем килограма маса и шкембето ми което беше тръгнало да се показва започна да се скрива има още малко, но това го отдавам на недохранването и буклуците с който се храня. Ще видим какво ще се случи, но от сега Дневник ти казвам ще ставам политик скоро, политик с пагон или много скоро ще се чува за мен. Ще съм в устите на хората за добро или за зло!!!!
 До скоро, Дневник!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023