Пропускане към основното съдържание

Ошас некъф

Здравей, Дневник...
Пиша ти по-рано днес, неделя е и реших да спиша малко глупости и истини...
Върна ми се пълнежа на кутията и отново имам компютър който може да рендва видео, бавно но рендва и мога да го качвам!

Мислех си да направя едно и като си поговоря с камерата ама нещо се отказах за това ето едно старо от когато не можех да кача докато бе в ремонт бангията:
Та така бях стигнал до компютъра, оказа се че някаква защита била сработила ъпдейт на биоса щот блокирал и като пробвах монитора ми той също сработил на защита, ама така сработил че сега ще ходи на ремонт за да може да тръгне. Обяснението бе : токов удър! Да бе не вярвам нали захранването на компа работи, да ама това на монитора може да е пробило!!!! Да не забравям че последното захранване на компютъра го взех с двойна защита от удъри под кръста пък и дъното.... монитора само че не е такъв и сега ползвам телевизора си за монитор! Удобно нали и без това телевизия гледам само онлайн сега поне го ползвам. В цялото си величие и 20-те си инча..... хахааха.
Какво друго... да дойде жегата, видях си инструктора дето ме инструктира за "А" категорията и се свързах с добър механик на мотори който познава моят скутер механично и как и защо, Целта ми е да мога да си го карам и да нямам проблеми за в бъдеще с ремонта и поддръжката.
Има и нещо което ме дерзае, ама направо ми пари на върха на пръстите и ще го напиша. Да продължавам да работя работа която не ме влече, иска ми се да се махна от там и да хваня пътя отново, да пътувам и да обикалям с някой бус и да зареждам магазини в и извън града в който живея. Искам да се срещам с хора и да говоря с тях, сега съм затворен отново в склад! Дори и слънцето го виждам рядко вече! Нещо почна да ме дърпа извън тази професия и заниманието с редене, приемане и издаване! Толкова ми е писнало, че вече даже не ми е интересно като някой каже камион със стока.... все едно плашат преяло куче със сочна мръвка! Вече съвсем го загубих смисъла... може би ако имам приятелка с която да споделям или да ме, как го казваха стимулира да искам повече и да мога повече. Може би това е изход от полужението ми... може би се изморих и ми трябва ДЪЪЪЪЪЛГАААА ПОЧИВКА от всичко!!! Не знам но нещо ще става, кога не е ясно, защо ми е по-ясно. Апатия, депресия му кажи май ме е налегнала, а може и да съм влязъл в кризата на средната възраст... незнам ще разбера....
А сега продължаваме почивния ден.
До скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023