Creative Commons License
All this WORK is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License European Union laws require you to give European Union visitors information about cookies used and data collected: My blog USE Blogger and Google cookies, including use of Google Analytics and AdSense cookies, and other data collected by Google.

неделя, 27 март 2016 г.

Големио скутер...

Здравей, Дневник!
 Днес реших да попиша в теб по рано защото смениха времето и е едно такова никакво на вън... Както вече знаеш си имам скутер.... голем скутер.
След толкова години желание най-накрая се сдобих с е не съе Сузуки Бъргман 400... а с Ямаха маджестъ 400.
Те туй Животно е ... имам още да му свиквам защото ми е огромен сравенено с 50 кубиковата мижитурка която карах. Обслужих го масла филтри, имах чуството, че ниокога не е обслужван. Въздушните филтри бяха като циментитани с мръсотия, маслото изглеждаше като дизелово. Благодарности на Емо от http://www.facebook.com/emmservicesofia/ за помоща и смяната на маслото след като пробката не помръдна и направо се заобли като, но няма значение. По нататък ще си сменя и накладките както и ще говоря с някой да пипне съединителя че с тея 4000-5000 оборота постоянни при тъгване много ме дразнят направо маневрите с ниска скорост не мога да ги правя заради липсата на сцепление под тези обороти. Ситуацията е такава: Седиш на едно мвсто и до 4000 оборота нищо и на 4000 и зацепва и остава на тях до 60, 5000 е вече на 90. При спиране на ~35 отцепва и няма спиране чрез двигателя и вариатора. А би трябвало около 2500-2600 да зацепва за да е по подходящ за маневриране в градски условия или на мотогимикана упражнения. трябва да се пипне малко...
Толкова за тая седмица другата може и видео!
 До скоро,Дневник!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар