Пропускане към основното съдържание

Драги ми Смехурко

 Здравей, Дневник!
Имаше една такава книжка одавна.... а бях дете...
Така си те наричам Дневник, понеже сме си близки от време оно и не мога да ти измисля име още....Както вече изписах много и не искам да се повтарям за мотори, номера и институции който са ХМ!!! Изминалата седмица измина, сега имам два мотора който не мога да карам! Сега имам колело което карам и ако не сте разбрали ще го карам докато не си регистрирам мотора, всеки ден когато ходя на работа или някъде другаде по лични нужди! Проблема е че не мога да го оставям на всякъде защото ми е прекалено скъпо! Да това колело е прекалено скъпо за мен!!! Сантиментално, изстрадано, употребено, сделано, направено от мен за мен и за никой друг!!!! Толкова съм го изстисквал от мислите си да стане това което ми е удобно, толкова че да мога да го карам и в най-големия дъжд.... за вятъра малко кофти ама се свиква.
Да ама нещо ме дърпа назад от скоро, нещо привлича към мен лошото и ще го гепна аз .
 Трябва да разбера кое магче отново ми се меси в живота... магия накаква е това и ще я разнищя от къде е и кое вещерче се занимава с глупости!
 АУР йард меин дал диа..... 
Абе не ми се пише много в момента.... Късмета не е с мен и не искам да го напъвам, затова сега си търся половинка. С нея ми се спинка, с нея да живуркам и так до смърта!!!!
 Аре толкова, Дневник че утре пак ежедневие!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023