Пропускане към основното съдържание

Европейска заплата...

 Здравей, Дневник!
Както се сещаш е неделя вечер и съм седнал да ти надраскам страница.


И за какво ще драскам.... сетих се. Днес се разгодих до един квартал на, абе софийски квартал... Да де град Банкя вече е квартал на София, а съседното село Клисура вече е квартал на Банкя от където произлиза, че е квартал и на София... Реално карах в града ама не точно, оф и аз се обърках ама съм снимал така че ей го на видеото от сутрешно издивяването ми. Пляс:
Да в него се вижда ще съм си купил обувки за 29 лева... Ми то при моята заплата от 300 евро е нормално да си купя обувки за 15.
То ако смятам така то за ежемесечни разходи давам към 80 евро... това са постоянни разходи ток, вода, парно и други монополисти! За храна като си купувам болкуци... изразходвам 190 евро и фактически ми остават 30 евро!!! Защо пък да не си взема обувки да не ходя бос за 15!!! Другите 15 ще ги запазя защото скоро трябва да ходя на заболекар, а там под едни 30 евра няма да мина.... здравна каса хахахаха това не минава ако искаш качествена пломба или добре направен зъб! Лошото е че са 32, и трябва да се поддържат.... Толкова тая седмица
 До писане, Дневник!

П.П.: Обращение към "скъпите ми дупетати"
 Скъпи мой искам да ви пожелая само "хубави неща", 9 мм, 7.62 мм може и "нещастен случай" продължавайте да си вдигате заплатите нали сме в европа моята е вече европейска... 1/5 на европейска чистачка, ама нали задника ми е в европата и ви плащам за да защитавате моето мнение и да правите това което искам!!! НИЩО друго не искам от вас освен да умрете!!! А да забравих за мен вече сте мъртви... Лека ви пръст!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023