Пропускане към основното съдържание

Болен


То пък не е само да го кажеш на камерата, то да го напишеш някакси ти идва отвътре и ти се иска да го изкрещиш.
Всъщност още не съм свикнал да си говоря с камерата ежедневно. Това не е прост процес като да седнеш и да го напишеш на лист хартия или да го натракаш на клавиатурата с десетопръстната система която така и не научих до сега и пиша с девет пръста като кутрето на дясната ръка удря ентрера като правя нов ред, другото кутре го държа като наказано в захват да не избяга тялото на клавиатураата може би навик от лаптопите!!!
 Да още не съм добър пред камера не радактирам видеото добре и не се изразявам както да го напиша. Но нали никой не се е родил научен и аз ще свикна. Сам съм и когато никой не гледа това което правиш си накаси спокоен, че си остава за твое си ползване.
 И така решението за разкарването на автомобила който имам бе трудно, но просто да имаш нещо което не ползваш си е чиста безмислица. Не ми носи удволетворение и ще трябва да се разделя с него.... Да има и още доста неща които трябва да разкарам и да продължа да оцелявам и да уча... Да точно така да се уча и да ставам все по добър в едно нещо докато не стана тотален професионалист при ремонта на мотоциклетите и велосипедите, може и други хибридни и енергииновъзообновяеми източници и технологии!
 Ай до писане и ли до снимане ще видим каквото стане.
До скоро,Дневник!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност