Пропускане към основното съдържание

Писмо до моята любов

Здравей, Любов!
Пиша ти тук защото не те познавам. Може би имам твоя снимка, чувал съм твоя глас и знам всичко за теб от глобалната мрежа, но реално ти си ми непозната.
 Здравей моя любов, сигурно си виждала моя снимка там в мрежата, чула си моя глас също там си разбрала кой съм, но не ме познаваш. Не, не познаваш истинския аз, онзи който ще те обича когато реално разбере коя си. Ще ти даде нежноста си, силите си, живота си за твоето одобрение и твоята истинска любов дори когато не си красива, и никой не иска да е до теб. Когато останеш сама и само с мен, този който не е с теб само физически, а и духовно. Онзи който те разбира и споделя с теб всичко и от когото нямаш тайни, онзи който ще бъде с теб до гроба си или до гроба ти и ще те чака по пътя в одвъдното.
 Здравей, Любов... още те търся и се оглеждам за теб. Чудя се дали ще дойдеш, защото аз няма да мога да те намеря. Няма да мога да ти кажа колко е обичам защото не знам къде си. Не знам дали ти ме обичаш и още не те познавам. А ако знаеш колко се нуждая от теб, Любов, колко те сънувам в нощите и затворя ли очи мечтая да те срещна и да ти кажа думите "Обичам теб". Толкова силни думи, Любов, толкова истински защото искам ти да си последна и наистина Истинска. Да, Любов моя, чакам те, желая те и искам ти да си последната жена в моя живот, майката на децата ми, другата ми половина, заедно да сме едно неразделимо до смърта си цяло.
Това е мила и драга ми Любов, копнея за деня на срещата ни след който повече никога няма да сме сами и самотни....
Чакам те, теб и твоя отговор, Любов...... До скоро!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023