Пропускане към основното съдържание

Обсебен от макси скутер

К'во става, Дневник!
От дълго време вече съм си навил на почти всички пръсти този макси скутер Suzuki Burgman 400 кубика, но след 2007 година. Може да се каже че съм обсебен... вече не мога и да спя без да го виждам в съня си!!!!...

Направо ми е обсебил главата... затворя ли очи го виждам и спеики обикалям с него по пътищата на Европа и Азия с любимата... Сега няма да пиша за нея, защото тя не знае дори че съществувам пък и аз още не я познавам лично дори името и не знам.... Ще се пиша са скутера който е в мечтите ми.
Както се досещате от по горе е 400 кубически сантиметра, изкарва 31 конски сили от едноцилиндровия хоризотално разположен двигател с 4 клапана и водно охлаждане. Трансмисията е CVT което ще рече, че е ремъчен вариатор с повишаващо главно предаване в маслена баня на задната главина. Общо тегло 200 килограма което е близо 8 килограма на конска сила, това го изхвърля от 0-100 км/ч за 6 секунди. Няма скорости  да се превключват само газ разбира се не е състезателен мотор, а по скоро турист. Максимална скорост 160 км/ч и среден разход на гориво от 4,5 литра на 100 километра. Автономност с един резервоар от 13 литра почти 300 километра.... Веднага сменям Тиграта за този скутер, ама без да се замисля. Стига да е 2007 август и нагоре година и да не е за основен ремонт де, писна ми да поправям машините които взимам вместо да ги карам!
Друго за сега не се сещам да пиша.... От утре трябва да обикалям за да си оправям документите за нова работа, защото така трябва!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023