Пропускане към основното съдържание

Kритическата

Здравей, Дневник!
Като че наистина чак сега разбрах какво съм загубил заради работата. Нещата които ме правят истински щастлив. Да нямам го заради работата заради материалното което гонех. Преосмислих нещата вече, писна ми от хора които претендират с парите си. Не искам парите искам да живея спокоино и да оцелявам с малко, но достатъчно и с достоинство.
Да работя това което желая или поне да бъда сред хора които искат да работят за една клауза, а не за парите. Да живея пълноценно, а не за да правя другите доволни. Знаете ли не обичам тези които ходят с кола в планината която е от другата страна на околовръстното. Не харесвам използвачите, подлизурковците и интригантите. Те ми падат в очите прекалено бързо и да не съм религиозен. За мен семейството е вече най-важното защото го загубих! Дори не знам дали ще имам свое, дали ще имам деца, дали тази която ме обича и обичам съществува!!!!(или просто обичам защото харесвам жена която не знам дали знае че аз съществувам, това трябва да се промени май)
 Утре отново съм на работа, следва още една седмица във фирмата която ме научи на тези неща написани по горе. Фирмата която ме накара да не съм част от нея, която не ме спечели като човек защото за тази фирма съм поредния работник и защото има и други след мен! Да в България е така, а това е началото на края не една фирма, семейство, държава когато се разделя за да се владее, когато разбереш че не си ощенен дори да си се старал и раздавал! Съединението прави силата, а разделението и отношението на който не му харесва вратата е отворена, унищожава съграденото с общи усилия и силата!
 Ще намеря мястото си сигурно в друга фирма, ще изградя семейство в нея за да е по-силна от тази от която си тъгвам! Защото човечността прави хората други, по-отговорни, по-оригинални, по-силни защото работят заедно за една идея и за общото благо на семейството(фирмата) си!
 Уморих се да съм сам! Искам да има любов покрай мен, искам някоя личност от другия пол да има нужда от мен, от нежността ми, от силата ми, от моето присъсвие. Искам да има на кой да предам занията си, на кой да чета измислените си истории за далечни кралства и чудни създания.... искам семейство!!!!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско