Пропускане към основното съдържание

Така де

Продължаваме, Дневник!
Кой ли ми да, аз. Продължавам напред и нагоре, долу вече бях, знам какво е и не искам да се връщам.
Някой биха казали, че там е някак си конфортно, да ама не е! Не ми е по характера да съм нисше и да ме гледат като утрепка. Не ми е хубаво да ми помагат след като това е моята цел, аз да помагам на други. Не ми е добре в тинята на дъното, задушавам се!
 Почнах преди време да събирам инструмент за да мога да творя. Имам още път за това, но има една липса. Осезаема, онази който кара мъжа да е по и по и да изкарва всичко от него. Липсва я жената до мен, липсва това малко човече което да те кара да се бориш за живота му, да е по добър от твоя. Този инстиктивен животинси смисъл на съществуването на живота като цяло! Тази липса е една голяма празнота в душата ми и някак си стимула го няма. Живота не е същия без любов и семейство! Не някое друго, а твоето!
 Не си ли съгласен, Дневник?
 И да не си толкова ще пиша днес, защото смисъла.... О да... до Скоро, а колко не знам!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023