Пропускане към основното съдържание

Влог тринадесети.. значи...


Поред на номерата....


И така все още ми липсват витамини и разни елементи от таблицата на Менделеев.
Но никой не може да ме спре да търся мястото си което не знам да ли съм намерил. Може би като механик или като шофьор понеже защото се изчерпах като хамалин. Вече не е същото липсва стимула, липсва желанието. Когато липсва всичко това се чустваш изчерпан и попадаш в дупката на отчаянието. 
Е това да бе само, а то и половинка си нямам с която да споделя терзанията си. Мотопеда не ми е в ред, а и никой не иска да ми го купи дори и на обявената 1/2 стойност. Частите за колелото още пътуват някъде по пощенските контейнери от другия край на света, защото в България сме края на потребителската верига и ги няма. Всъщност ние сме неинтересен пазар и заради това се раждат домашни майстори като мен който се занимават с всякакви щуротии дори и с електромагнитна идукция и безчеткови високомощни двигатели и опасно високи кондензирани волтажи... да де на последък нямам време и съм прекалено изморен за това, но от другия месец ще се задълбая повече и повече. Както направя колелото си и оправя сам мотопеда защо ли защото това искам и това мога и съм го правил и ще продължа да го правя дори само за себе си!!!
До скоро!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023