Пропускане към основното съдържание

Щтрак....скръц!

Здравей, Дневник!
Поради километрите които навъртам месечно с колело или минимално около 500 и това че карам независимо от атмосверните условия и да не забравя в НАЙ-мръсния и прашен град в България на няколко месеца се налага освен верига да сменям и средно касетъчно(ужким капсоловано) движение и педали.

 Да този край на седмицата се наложи да го напраяв отново! Скърцането от движението и усещащото се хрупане в също капсолованите педалиме накара да посменя тези два компонента. Сдедното успя да издържи 6 месеца или приблизително 3000 километра а педалите са шампиони като издържаха едногодишно тормозене или двойни километри. Според това предполагам че реално това са най-натоварените части от колелото което карам предимно градско. Преглеждайки спирачките се оказа че имат около 45% живот още което е интересно за BB7 с оригинални накладки след близо 2 години ползване. Което ме навежда на другата мисъл, че ползвам много рядко и ли почти слабо спирачките!!! Не ми се налага??? Мисля.... да определено рядко ми се налага поради причината че внимавам и докато стигна светофар той ме е пуснал да премина... зелена вълна. Другото вече избярвам по натоварените пътища което намалява и нуждата от спиране. По пътя си нямам големи наклони и ине рцията се убива още преди да съм стигнал мястото за спиране. Избягвам да  карам по тротоара и не взаимодействам с пешеходците което изисква постоянно ползване на спирачки. Реално най-натоварената час са педалите и средното движение което конвертира моето натискане в кръгово движение и задвижва заднта гума през различни предавателни съотношения в зависимост от терена...
С други думи харесвам колелото си и заслужава да го глзя с нови части, все пак то ми е средството за предвижване в мръсния град!
Друго работа, пот.... няма какво да пиша за това, до скоро!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023