Пропускане към основното съдържание

Бре 10000

Здраво, Дневник!
Много интересно че достигна 10000 посещения. Направо не мога да повярвам!! сега чледам и още не мога да го повярвам че някой е попадал изобщо на тази страница. Това че не е четена може само да ме радва!!! Радвам се че съм световно неизвестен и ми харесва!


Днес трябваше да направя едно видео обаче.... нямам за какво да говоря. Видео от карането си през София няма да качвам защото всяко едно има доказатлства колко много не се зачита закона за движение по пътищата и правилника за прилагането му от разни субекти с черни жипове, аудита и беемвета както и мотористи и колездачи, че направо е по-добре да не се показват. Вече ми е ежедневие да ме нападат бездобни "скопени" кучета движещи се на глутници или единаци на които не се виждат ребрата и са от по 20-30 килограма угоени които се хранят от местните природозащитници(охранители на обекти,добри женици работещи там и индивиди от блоковете. Свикнах в квартала си да внимавам да не настъпя конското изпражнение по пътеката покрай детската градина или училището и магазина. Свикнах да се храня предимно с храни които се подбират след като се изчете етикета за съдържание от край до край. А от тази отминала седмица отново почнах да тренирам постепенно като искам да постигна поне половината от това което бях при военната си подготовка. Само да ми остава малко сила от ежеседмичната петдневна хамалогия.
Опитвам се все още работа като механик искам да специализирам и в мотоциклетите. Но късмета за сега не ми е излезнал и от 2006 година продължавам да пробвам да влезна да работя в някой от сервизите.
Толкова стига за днес.... друг път пак!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023