Пропускане към основното съдържание

Fuck OFF Google maps!!!!

Ужасно, просто не вярвам на очите си как Google съсипаха картите си като премахнаха класическия интерфейс,а и другите си продукти. Сега липсват толкова възможности които имах преди и удобства!!
Новите карти и тази лека версия са ужасни! Не реагират както трябва, тежки са и им трябва повече време от преди да се заредят!!!! Ама какво им пука на Google нали те не ги позват. И тяхния интернет е високоскоростен и без ограничения и не се борят с бъгове вместо да преместиш пойнтера да се мести картата!!!! Що не си ги зават в задниците тези пълноекранни карти! Искам си стария интерфейс или да ги закрият! Да закрият и G+ нещастниците!!!! Поне в закриването на проекти са много добри и в съсипването на приложения. Приложението за съобщения толкова го натовариха, че не работи правилно, както и youtube приложението да всеки ъпдеит е по зле от предишния оправяли го били! Къде изчезна простотата на ползване? Като сложиха гадния музикален раздел заради шибаните музикални компании и правата на изпълнителите и постоянно ми набиват фирмените музикални канали в препоръчани клипове.... Абе я си ги заврете отзад!!! Не съм в тубата да гледам това което не ме интересува! Трсачката също почнаха да я съсипват заради нов алгоритъм.... ми на първо място сложете правителствени сайтове и няма да има проблеми!!!
С две думи не ми харесва повече и търся алтернатива на картите на Google! Защо ли отговора е прост, слаб интернет, слаб компютър. Ако искат да ги ползвам да ми пуснат гигабитов интернет и да ми дадът някой IMak с четириядрен 3и процесор, 16 гигабайта рам и някаква ултра HD видеокарта и дано картите им не забиват да ги еба у разработчиците им!!!!

 ВЪРНЕТЕ КЛАСИЧЕСКИТЕ КАРТИ 
за нас простолюдието с малък интернет и стари строшени компютри!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023