Пропускане към основното съдържание

Сънищата ли....

Здравейте, всички!
Имам няколко въпроса относно един мой сън който се повтаря от няколко години с един старец който ме спира докато се разхождам в гората да снимам.

Та този старец е облечен в нещо като бяла престилка с елече, ама от онези като на прадядо ми от овча кожа направени. Лицето му не го видях ама си беше доста брадясал като санта на рекламите на кока кола. Та спира ме стареца и ми вика:
- Ей, Коннико, ти си конника познах те! 
Аз го гледах смутено от къде знае, че съм яздил яздил съм, патрулирал съм на кон???
- Ти коннико трябва да идеш при стената на плача и по пътеката на песните до червения камък, и да го чакаш да дойде!
- Кой да чакам бе старче- викам му аз!
- Всевиждащия и ти трябва да го посрещнеш и да се научиш да виждаш!!! Идва Идва..... И с много бързи стъпки се отдалечи все едно летеше над земята..
След това се събуждам винаги и все е 3 и малко през ноща! Съня се повтаря от 4 години през шест месеца или повече вече съм го запомнил,но не мога да го разбера! 
Имам няколко въпроса към всички относно:
1. Кой е конника ?
2. Къде е Стената на плача и пътеката на песните? Защо се казва така?
3. Какъв е този червен камък и за какво служи?
4. Кой е всевиждащия и защо трябва конника да го чака?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност