Пропускане към основното съдържание

8888 Пъти посетен...15.2.2015

Здравей, Дневник!
Преди всичко честито... все пак те чете някой 1000 посещения за 6 месеца.... Не че е нещо както трябва но видиш ли някой чете!
Благодаря ви! Благодаря,че някой се интересува какво пиша. Може пък просто да ги прехвърля търсачката насам, не ми е ясно и може би и не трябва да ме интересува... нали така, Дневник?
Измина поредната седмица...работа в къщи и обратно хамалогия моето всекидневие! Измина и си отиде заедно с петък 13 и както винаги или аз закъснях или нещастията идват след това на 14 ми се струпаха неприятностите!!! Едно ли да бе да го опишеш то като вълните на морето ме заляха... Едно над друго, едното свършило другото не става, това се строшило няма за него части щото е събота, надрах си визьора на каската ама направо трагедия, скъсах жила всякакви... Омърлях се после се оказа че съм изпрал почти не всичките всичките си зимни дрехи.... ми случи се то като не переш всеки ден пък и не очкаваш да си измърляш всичките! През прозореца едно слънце като излезеш ти смръзват мартинките, а зимните дрехи съхнат... още е неделя следобед, е утре съм на работа, но какво за бога направих та ми се изсипва нещастието така!!!!
Не ми се пише повече днес.... Оплаках се сега да премислям защо стана така!!!
До писане!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност