Пропускане към основното съдържание

01.02.2015.... Просто ли Е!

О ко стаа, Дневник!
Днес реших да попиша в теб и да ти обновя външноста малко.
От днес също така ще ползвам като основен браузер Хром или там както му е името в на браузера на Гоглето. И почваме леки промени в живота си и това което правя...
Много ме е яд за изминалите два дни и не само!
 Първо трябваше да излезна с мотора в събота.... познайте отидох взех си бензин, заредих с антифриз, монтирах акумулатора, зачистих го и точно когато да излязох от гаража и го запалих.... вятър, смрачи се, струпаха се всички видове облаци и температурата драстично падна.... Не карах мотора, но си казах утре ще изляза да покарам колело... Легнах си рано за да стана рано и да ходя да карам. Познайте какво.... като се събудих просветляваше и скочих бързо с надежда... Изпари се с поглеждането ми през прозореца. Навън валеше сняг... е нали е зима какво да вали... Ходих на кафе в снега, напазарувах, сготвих си обедозакуска и се забих да гледам видеоклипове и телевизия или те ме гледаха щото много бързо съм отнесъл плувката като не ми е интересно нещо.... Дойдоха ми гости... -А кво става бе що не караш, баси якото време е..... Изтичвам на прозореца, вън духа яко вятър и всички минувачи са се завряли в палтата си... -Моля!?! -Ми то как бързо се променило!!!
 Не ми върви! Не само вчера и днес! Цялата седмица и бе една назадничава!!! Една никаква!! Абе една дето не ми се говори за това.
 Хайде до писане че не ми е добре нещо и отивам да си взема едих шоколад да изплюскам в знак на протест!!!
До скоро, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност