Пропускане към основното съдържание

Нещо не е наред.. 18.01.2015

Здравей, Дневник!
Поредна седмица от живота ми се изтърколи и така нищо съществено. Проекта куца и седи на едно и също място (нямам подходящо място за работа) . Аз или нямам време или просто не ми се занимава ходя сред природата да снимам.
 Преди всичко за да снимаш нещо красиво трябва да го намериш, а затова трябва време. Аз имам една неделя свободна, а другата страна е чисто матерялна. Ми то ако можеше да пътувам без да харча и лев щеше да е приказка... ама какво говоря за един ден къде да пътуваш. Знаете ли колко много искам да си имам два почивни дни седмично, за мен и семейството, за мен и приятелите. За да мога да се отърся от работата... В един момент натрупаното напрежение те кара да грешиш и то много. То почва да се случва все по-често, а това не се харесва на никой. Проблем ли е? Да разбира се. Но като споменавам това има и нещо което не е както трябва, нещо не е наред. Какво ли трябва да разбера!

 И така продължаваме напред и си мислим за хубави неща(какво не е наред нещо пропускам). О да забравих да ти кажа, Дневник, пуснах фотоапарата си за продажба нали не го ползвам и събира прах. Кой ли онзи големия с оптиката полу Ди Ес Ел Ар дето му викат. Приключих с това няма време пък и не мога да го нося с мен постоянно. Оставам с съпунерката и онази камерка на тошиба дето си я разнасям. И да вече има GO PRO HERO 3 White поради три причини: Лека е, водоустоичива и прахоустоичива. Може да се каже и дуракоустоичива направо, споделиха ми, че се е търкаляла подобна по магистралата с около 120 км/ч след като вакумната стойка е изпуснала. Малко се е издрал корпуса, но камерката си работи. Пък и щом издържа до ~40 метра под вода си е точно за мен това устроиство!
 Приключихме с техиката сега в личен план... Ъ то от работа в къщи и обратно такъв личен живот имам вихрен. Ако не излизах от време на време с приятели и не гледам клипове в тубата съвсем ще изкофея. И да, сам съм още няма госпожа до мен иначе щеше да знаеш първи... или пък нe...хахаххаха

Айде до скоро, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023