Пропускане към основното съдържание

Равно.... Сметка..............31.12.2014

Ооп, Дневник!
Какво става с твойте драскани страници. Отминава още една година в която съм нацапал..... 60 твой странички. Не са много казват пък и хубавото е че не те четат много тоест не се интересуват много от моята глпост лееща се по страниците.
Равносметката... Да бе сметката е ясна и съм си я платил с пот и кръв, а равното не ми харесва много така, че повече съм по баира. Така стигаме до Баироплатеното. Много зле беше. Поредната тъпа и безмислено изкарана година през мойте очи, всичко което изкарвах минаваше веднага в други ръце я за ядене я за сметки. Но гледам напред и нагоре! Ох мързи ме да пиша....

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023