Пропускане към основното съдържание

Нещата които искаме... 26.12.2014

Здравей, Дневник!
Малко или много нямах време да пиша в теб тези дни. Тъи като утре съм на работа да кажем че днес ми е неделно и ще ти нацапам поредната страница.
Празниците ми са толкова празни когато нямам човек който да ме обича и подкрепя до мен. Нямам семейство... собствено нямам. Да ходя при баща ми ми е как да кажа наложително. Аз така и така си го посещавам защото си ми е единствен родител! Понякога искам да имам собствено семейство споделено с любим човек и то до края на живота си, не само в празник и хубаво. Е толкова съм грозен и тъп, че не става. Пък и късмета ми е такъв, че все съм на дъното и без пари! Каквото такова, не ми пука вече! Но тая надежда умира последна!!!!

Е които има фикс идеи си ги гони.. така и аз фикса за каране на колело си ме гони. Днес покарах за 20 минути покрай квартала. А сега ще си почивам и ще продължавам да живуркам!!! И да работя за други хора... Ще взема да почна да сглабям трайка вече щото не се знае дали няма да фърля топа следващия ден при този начин на живот на ръба!!!
А а кой са нещата който вие искате? Освен да имате Човека до себе си!!!
До писане дневник!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023